Az első bejegyzés

Blogot eddig nem terveztem, mivel gondoltam, hogy majd minden elmondok a podcastben. Hát, most változtatok ezen. Még csak a harmadik adást vettem fel, de máris sikerült egy kisebb válságot előidéznem. A téma Woody Allen Éjfélkor Párizsban című filmje. Többféle vázlat is készült hozzá, négy különböző megközelítésből vettem fel (máshogy elemezve a filmet). De nem az igazi. És már zavar is. Ideges vagyok, amikor leülök a mikrofon elé. Pedig nem kötelező. Senki nem adta ki feladatnak, ha akarom nem csinálom. És mégis, elcsuklik a hangom, kiszárad a szám és össze-vissza beszélek. Úgyhogy döntöttem, kihagyom ezt a témát. De mivel imádom a filmet, ezért nem kihagyom, hanem blogbejegyzéssé konvertálom. Így elkészül, de máshogy. És aztán haladhatok tovább, a tervek szerint.

Jó tapasztalat volt, rájöttem, hogy maradok a könyveknél. Azokról tudok beszélni, többé-kevésbé érdekesen. Úgyhogy nemsokára jön a második bejegyzés, ami erről a csodás filmről fog szólni, képekkel dúsítva.

Midnight-in-Paris-TC

Hozzászólás